Laporan Ringkas AGM ke-16


Bismillah...

Dengan berlalunya Mesyuarat Agung Tahunan Kelab Iqra' ke-16 pada 28 Oktober 2010 yang lepas, maka secara rasminya, kepimpinan Kelab Iqra' tahun 2010 telah meletakkan jawatannya kemudian digantikan dengan barisan kepimpinan yang baru. Berikut merupakan gambar mantan kepimpinan Kelab Iqra' sesi 2010 dan gambar seterusnya pula adalah kepimpinan baru Kelab Iqra' tahun 2011.




Majlis Tertinggi Kelab Iqra' tahun 2010

Duduk dari kiri : Muhammad Emran Md Tamsi @ Amir, 'Asim 'Abdullah Ainullotfi, Ahmad Mustafa Din, Mohamad Amir Imran, Mohd Hafiz Mohd Nor, Yuslan Yusof.
Berdiri dari kiri : Zati Amni @ Farhana Ismahadi, Nurul Iman Abdul Jalil, Izzah Atikah Norkhair, Nur Izyani Dzulkipli, Tasneem Nasharudin, Rawaida Hamzah @ Ahmad, Nurul Nazihah Bakeri.



Majlis Tertinggi Kelab Iqra' tahun 2011


Hasil AGM ke-16 ini telah menentukan kedudukan Majlis Eksekutif bagi barisan kepimpinan baru Kelab Iqra' sesi 2011. Berikut adalah barisan Majlis Eksekutif yang telah dilantik:

Presiden: 'Asim 'Abdullah Bin Ainullotfi
Timbalan Presiden I: Nabil Fahmi Bin Azizan
Timbalan Presiden II: Nabihah Binti Hishamuddin

Setiausaha: Mohd Aiman Bin Abu Bakar
Timbalan Setiausaha: Fatin Atiqah Binti Jamaluddin

Bendahari: Muhammad Emran Bin Md Tamsi @ Amir
Timbalan Bendahari: Zulaika Binti Abdullah

Bagi jawatan ketua dan timbalan ketua bagi setiap jabatan akan ditentukan dalam mesyuarat Majlis Eksekutif Kelab Iqra' UTM.

Semoga kepimpinan baru Kelab Iqra' meneruskan misi penyebaran kefahaman tentang deen Islam di dalam kalangan warga kampus khususnya UTM.

Advertisement

Comments
2 Comments

2 comments

  1. salam..

    nama ayah seseorang salah eja..check2..dan betulkan..

    terima kasih..

    ReplyDelete
  2. Maaf, tapi mereka yang mengendalikan blog ni pun agak sibuk dengan macam-macam... kalau dapat maklumkan terus lagi bagus, supaya memudahkan urusan kerja...

    terima kasih...

    ReplyDelete